De betaling

Hoeveel pepernoten is dat?

Let u even op hoe de betaling voor het bezoek van Sinterklaas en zijn Pieten is geregeld. De ervaring leert dat de betaling heel soepel loopt als even tijd neemt om bekend te raken met de betalingswijze.

Pieten bezig met inpakken

Betaling

De betaling geschiedt contant aan het einde van het bezoek. Het bedrag kunt u afgeven aan de hoofdpiet die het Grote Boek van de Sint draagt terwijl de andere piet het afscheidslied zingt met de kinderen. Eventueel kunt u het bedrag in een envelop doen met uw naam en adres er op voor onze administratie. Door ervaring wijs geworden zullen we het bedrag helaas wel ter plekke moeten controleren, dus plakt u een eventuele envelop niet dicht!

Annulering

In principe bent u na boeking het volledige afgesproken bedrag schuldig. Bij annulering zal de Sinterklazencentrale proberen de opengevallen periode alsnog te boeken. Blijkt dit te lukken, dan worden er geen annuleringskosten gerekend. De Sinterklazencentrale van de Scouting Tono-groep kan hier echter geen enkele garantie voor geven of toezegging over doen! Annulering kan geschieden via de eerder genoemde contact mogelijkheden.

Fooi

Mocht u zo tevreden willen zijn dat u een fooi wilt geven, voegt u dit dan toe aan uw envelop. Helaas hebben we niet altijd tijd om iedereen persoonlijk hiervoor te bedanken, maar wees er van verzekerd dat al onze vrijwilligers bijzonder blij zijn met uw cadeautje. Het bedrag komt in zijn geheel ten goede aan de Scouting Tono-groep.

Een kind bij piet

Factuur

Voor bedrijven is het uiteraard mogelijk een factuur te ontvangen. Informeert u hier bij het boeken even naar.

Aangezien de (Sinterklazencentrale van de) Scouting Tono-groep niet BTW-plichtig is zal er geen BTW vermeld zijn op deze factuur.